التخطي إلى المحتوى
هل شاهدت من قبل ابنة الفنان محمد رمضان ” حنين ” من زوجته الاولى !! اليكم تلك الصور النادرة التى تخرج للاعلام لاول مرة

اخبار حياه الفنان اكثر مايحب الناس معرفته عن نجمهم المفضل ويسارعون بالاطلاع عليه ومعرفه خبايا حياته الخاصه وكيف يعيش وشكل منزل . ومشاهده اطفاله ويزداد الامر شغفاَ وحباَ اذا كان النجم يحظى بشعبيه كبيره مثل نجماَ اليوم الفنان محمد رمضان الذى تألف فى رمضان 2014 باداء دور رائع فى مسلسل ابن حلال والذى يذاع هذا العام ويشاركه البطوله هاله فاخر وساره سلامه وكوكبه من النجوم المفضلين , يذكر ان الفنان محمد رمضان كان متزوج قبل زوجته الثانية نسرين وانجب من الاولى فتاه ولكن لم يستمرا وتم الطلاق .

صوره ابنه الفنان محمد رمضان من زوجته الاولى

الفنان محمد رمضان الذى قام بالعديد من المسلسلات الهامه كمسلسل نسر الصعيد، ومسلسل ابن حلال والذين لاقوا نجاحاَ هائلا من قبل الجمهور المصرى، كما يعتبر الفنان محمد رمضان من افضل النجوم ع الساحه المصرية واعلاهم اجراَ .

التعليقات

    1. ربنا يحميك ويخليلك الواد السكر ده والبنت القمر دى والى بيتكلموا عن البلطجه أحب اقلهم ان ده تمثيل ولو انتا عرفت تمثل دور القوه مثل انتا أخر تبلطج على فار ياعسل أنتا وهوا

    1. على فكرة يا حبيبى دى آراء وكل واحد يتكلم عن نفسه وبعدين الفنان محمد رمضان مطلبش رأيك
      وخليك فى زمن االفن الجميل
      وبعدين كلنا بنحب الزمن ده والفنان محمد رمضان بيحب الزمن ده برده

      1. على فكره الفنان محمدرمضان فن ان جميل وموهوب ويؤدى ادواره بك بكل تلقائيه وطبيعى جدا ولكن اناﻻاحب فيه ادوار الشر والبلطجه
        ﻻن المفروض ان اﻻفﻵم دى ﻻتسمح لها الرقابه بالعرض ﻻنها تغرس العنف فى الشباب من الصغر ………..تحياتى للفنان محمد رمضان وارجو ان رأئ مايزعلوش

  1. سبحان الله فيها شبه كبير منك
    ياريت بقى تتقى الله فيها وفى بناتنا وشبابنا جميعا وبلاش الافلام الهابطه اللى بتزرع سم فى عقول الاطفال و الشباب

  2. الأطفال أحباب الله
    ربنا يحفظها ويحفظ أولادنا وبناتنا جميعا
    .
    ربنا يهدى أبوها ويحسن اختيار أعماله التى سيحاسب عنها أمام الله.

  3. محتاجين ادوار من الواقع الحقيقي يانجم وربنا يباركلك فيها ويخوهالك ويخليكم لبعض

  4. على فكره الفنان محمدرمضان فن ان جميل وموهوب ويؤدى ادواره بك بكل تلقائيه وطبيعى جدا ولكن اناﻻاحب فيه ادوار الشر والبلطجه
    ﻻن المفروض ان اﻻفﻵم دى ﻻتسمح لها الرقابه بالعرض ﻻنها تغرس العنف فى الشباب من الصغر ………..تحياتى للفنان محمد رمضان وارجو ان رأئ مايزعلوش

  5. ايه الهري ده الناس بره بيبينو الحلو في بلدهم عشان يشجعو السياحه واحنا بنوريهم البلطجه عشان يخافو ييجو عندنا

  6. الناس بره بيبينو المناظر الجميله في بلدهم عشان السياحه واحنا بنبين البلطجه عشان يخافو ييجو عندنا

  7. عسولة والله وانت الفنان محمد عسل والله وانا من الصعيد محافظة قنا مركز ابو تشت يعنى انا والفنان محمد رمضان من مركز واحد

  8. أنت نجم وبنتك قمر ربنا يخلهالك بس ياريت بلاش تمثيل البلطجة علشان بتنقل الثقافة للشباب ومن ثم تعود على المجتمع ( الفن رسالة أخلاقية وليست أجرامية)

  9. محمد رمضان فنان بس ياريت يبقي شخصياتك كلها تبقي زي حبيشه شخصيه صعيديه وفيها رجوله وسيبك من الافلام بتاع البلطجه والرقص والمهرجنات وخليك في الكومدي والصعيدي والاكشن بردو انا شفت كام مقطع من فيلم شد اجزاء كويس بصراحه وربنا يخليك بنتك

  10. زى القمر ربنا يخليهالك ويحافظ عليها بس امها احلا من الزوجه الثانيه اه يا زمن الغالى فيكى بيرخص للرخيص

  11. انا من الشخصيات الى بحب محمد رمضان جدا ومع احترامى للشخص للى بيغلط بﻻش يكون ما بنا كده عشان احنا معرفين بالحترام

  12. الأطفال أحباب الله

    البت سكر وباباها سكر ف لازم تكون زي العثل ربنا يحميها

    بسم اللة ماشاءالله زي القمروانت نجم

  13. ربنايخليهوملك يا احسن ممثل شوفته فى حياتى استاذالرجولة يامحمدرمضان ياوحش الشاشة الفضائية زى فريدشوقى وحش الشاشة المصرية ولادك طالعين شبك وبقولك هذاالشبل من زاك الاسدربنايحميهملك ويتربوفى عزك ياوحش ياأبن الحلال

  14. ربنايخليهملك ياابن الحلال ويتربوفى عزك طالعين شبهك وعلى رأى المثل هذاالشبل من زاك الاسد مع تحيات الشبح المصرى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.