التخطي إلى المحتوى

شيرين سيف النصر تلك الفنانه الجميله التى شاركت فى العديد من الاعمال السينمائية والتى تميزت بشخصية وطابع خاص ولها اضافة فى كل عمل شاركت به , خريجه كليه الحقوق وابنه الكاتب الصحفى الشهير الهام سيف النصر تميزت وتألقت فى مسلسل من الذى لايحب فاطمة مع الفنان احمد عبدالعزيز والفنانة ماجدة زكى والفنانة كريمة مختار , عاشت شيريت فى فرنسا عدت سنوات اكتشفها يوسف فرنسيس شاركت فى مسلسل الف ليله وليله حكايه بنت اسمها سها غاضبون وغاضبات وكان اخر اعمالها مسلسل اخر قرار عام 2006 بدور الزوجه , فى الفتره الاخيره ظهرت صوره لها بعد ان تغيرت ملامحها بشده واصبحت ملامحها باهته وظهور علامات الكبر والسن عليها .

التعليقات

    1. الدنيا من صنع الخالق وهو وحده صاحب القرارفى التغير فحيتنا. الجمال الحقيقى جمال الروح والرضا

      نعيب زماننا والعيب فينا

    1. هى دى سنة الحياة مش هى لوحدها وبعدين هى لسة زى الامر ربنا يسعدها ويديها الصحة المهم حسن الختام ربنا يحسن ختمنا جميعا وكمان ان الله لا ينظر لصوركم انما لقلوبكم واعمالكم

    1. مانتوش مكسوفين وانتو بتفكرونا بالجرايد الصفرا اللي عايزه تشد الناس بأي خبر ومش مشكله علي حساب مين جمال ايه يابوجمال عالاقل هي محترمه نسبيا عن باقي الوسط الزباله

  1. ايه قلة الزوق و الجليطة دي!! ايه علامات السن و و شها باهت!!!! ماهي حلوة اكتر من زمان اصلا! و بعدين ما يصحش حتي لو حد كبر تقول كدة… ايه التفاهة دى. و بجد ربنا حيحاسبكو. صحافة تإرف!!

  2. لكل سن جماله ورونقه …وزي ما بيقول المثل ان دبلت الوردة بتبقى فيها ريحتها …احلى جمال الروح والطبع …ربنا يديها الصحة

  3. بحبها برده مهم تغيرت ملحمح وجهاها برده حاتفضل جميله فى نظرى ونظر كل المعجبين بيهأ وربنا يديها الصحه وطولت العمر

  4. شرين هانم عبد المجيد باشا سيف النصر
    بنت باشاوات المنيا مدينه ملوى ومازال ثرايا والدها موجود وشارع باسم والدها

  5. لكل سن جمالة ورونقة وشيرين زاى ناس كتير جميلة فى اى مرحلة فى السن الغريب ان فى صحفى يكتب على اى شخص ان كان انة تغيرت ملامحها بشده واصبحت ملامحها باهته وظهور علامات الكبر والسن عليها .!!!!!!!!

  6. أى واحد قبل مايقول كلمة يشوووووف صورته من كتم سنه وشوف صورة دلوقتى – هيعرف أد أيه السنين بتغير كتييييييييييييييييير اوووى ف الشكل

  7. قبل ما الواحد يعلق بكلمته يشوف صورته من كام سنه ويشوف صورته دلوقتى وهو هيعرف ليه السنين بتغير من شكلنا مش الفنانين بس

  8. لحد دلوقتي زي القمر زي السجاد العجمي كل ماقدم يبقي علي جماله ولا شاحبه ولا حاجه قمر قمر قمر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.